https://www.liquidpoker.net/


LP international Poland    Contact            Users: 317 Active, 2 Logged in - Time: 04:24

BIG SCORE

New to LiquidPoker? Register here for free!
Forum Index > Poker Blogs
 1 
  2 
  3 
  4 
  5 
  6 
  7 
  8 
  > 
  Last 
  All 
NeillyJQ   United States. Dec 29 2012 07:58. Posts 8947


*****1 votes
Facebook Twitter
Just remember you need to be god damn sure about their tendencies. -Artanis11 http://www.pocketfives.com/profiles/neillyaa/ 

ERASA   Germany. Dec 29 2012 08:02. Posts 2440

"GoodBye LP"


bigredhoss   Cook Islands. Dec 29 2012 08:06. Posts 8646

PREACH IT

Truck-Crash Life 

Hoolz_1907   United Kingdom. Dec 29 2012 08:29. Posts 2791

Look at his hand and equities, what do you expect him to have here, uno cards? - TianYuan 

RaiNKhAN    United States. Dec 29 2012 09:10. Posts 4080

HOLY SHIT DUDE WHAT A HUGE SCORE

The biggest Rockets, Sixers, and Grizzlies fan you will ever meet! 

NeillyJQ   United States. Dec 29 2012 09:22. Posts 8947

cool comments, but ya if i blog i wont read comments anytime soon atleast

Just remember you need to be god damn sure about their tendencies. -Artanis11 http://www.pocketfives.com/profiles/neillyaa/ 

pinbaLL    Sweden. Dec 29 2012 09:41. Posts 7243

???


Zep   United States. Dec 29 2012 09:50. Posts 2292

NeillyJQ: I really wanted to prove to myself I could beat NL200, I did over a small sample, and believe Ill be crushing there in the future. 

Achoo   Canada. Dec 29 2012 09:55. Posts 1454

Say no to drugs kids.

Odds are exactly 50%: it either happens or not 

nootropics   Australia. Dec 29 2012 09:59. Posts 59

Perhaps a song (chorus) you can relate to.

 Last edit: 29/12/2012 10:01

WhyYouKickMyDog   United States. Dec 29 2012 11:04. Posts 1616

rated this blog post "5"


Target-x17   Canada. Dec 29 2012 11:08. Posts 1027

what the fuck is this!

f u bw rock 

SpasticInk   Sweden. Dec 29 2012 11:09. Posts 6295

Would probably feel better if you had a big score.


LemOn[5thF]   Czech Republic. Dec 29 2012 11:11. Posts 15133

SOMEBODY HACKED NEILLYS ACCOUNT HE QUIT LP!

MODS PLEASE INVESTIGATE

93% Sure!  

NeillyJQ   United States. Dec 29 2012 11:26. Posts 8947

yeah kids, say no to smoking weed with the vast majority of fun people that blaze. it only lets you see outside the box, relax you, and gives you the munchies!

what the fuck is this!? this is me saying all the "haters" on here are worthless pieces of shiet, this is me saying the second i walk by you "haters" and meet you, you guys want to be best friends, this is kinda harsh, but this is me saying 99% of you are fucking nerd ass retards, pushing your glasses up while you read this, 93% of you have never had girlfriends, let alone engagements/marriages (unless you have a ton of money, then you're being used), prolly half of you have NEVER gotten laid which is extremely pathetic (i've met some LPers in there 20's that haven't gotten laid 100%), and ALMOST every SINGLe person on this forum has absolutely~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`

NO LIFE SKILLS other than what BOOKS have taught you.

You guys couldn't make it 3 days on this planet without power, heat, etc.

I can. Well, cuz I'm a better PERSON than most of all of you combined.

I talked with some LPers, most of them told me they WOULD NEVER pay back the debts I have, ESPECIALLY AT 50%. Its all I've done the last 14 months, and I've accumulated a ton of shit and traveled the world more doing so

I can write up 2-3 pages of life skills. I make 100k a year playing 3-6 months since its not regulated in USA yet obv, I can go get laid any moment I want, I'm very well liked and known in my town, have LIVED my DREAM since I've been 19. Will Live My DREAM til the day I die.

I've smoked weed every single day for over 10 years, with literally under a month off, cuz I FUCKIn LOVE IT, no reggie bitches.

I have 28 stamps in my passport, you guys have 0-2.

I have my own house
I have my V8 Ford Explorer
I have beautiful furniture
I have 3 computers (2 laptops)
I have an awesome monitor
I have girls wherever I go
I speak chinese
I speak poker
I speak english
I speak some french and some spanish
I speak the fuckin TRuth!

and

you are all bitter old bitches.

felt like going off#

Just remember you need to be god damn sure about their tendencies. -Artanis11 http://www.pocketfives.com/profiles/neillyaa/ 

NeillyJQ   United States. Dec 29 2012 11:29. Posts 8947

#Preaching - ty inspiration bigredhoss!

Just remember you need to be god damn sure about their tendencies. -Artanis11 http://www.pocketfives.com/profiles/neillyaa/ 

Jamie217   Canada. Dec 29 2012 11:39. Posts 4351

At least your humble


LemOn[5thF]   Czech Republic. Dec 29 2012 11:44. Posts 15133

yeah but how much did you lose?

93% Sure!  

NeillyJQ   United States. Dec 29 2012 11:57. Posts 8947


  On December 29 2012 10:39 Jamie217 wrote:
At least your humble



i waz for years, these kids are fuckin trash, im sick of em.

Just remember you need to be god damn sure about their tendencies. -Artanis11 http://www.pocketfives.com/profiles/neillyaa/ 

NeillyJQ   United States. Dec 29 2012 12:01. Posts 8947

good maxim lemon, that was the worst id you coulda ever made, cuz thats all you ever give yourself. lemons, yet you have no hands or a juicer to make some fuckin lemonade!!

without someone to do it for you, your sitting there like Helen Keller with a broken heart of broken dreams.

would SUCK to be you.

have fun
Ryan

Just remember you need to be god damn sure about their tendencies. -Artanis11 http://www.pocketfives.com/profiles/neillyaa/ 

 
 1 
  2 
  3 
  4 
  5 
  6 
  7 
  8 
  > 
  Last 
  All 

Topic is closed




Poker Streams

















Copyright © 2021. LiquidPoker.net All Rights Reserved
Contact Advertise Sitemap