https://www.liquidpoker.net/


LP international Poland    Contact            Users: 67 Active, 0 Logged in - Time: 11:54

Show hand : 1063518

New to LiquidPoker? Register here for free!
Back Submit a hand   

Handnr: 1063518
Submitted by : LemOn[5thF]

GAME #6986792361: Texas Holdem NL €0.10/€0.20 2016-03-18 19:45:04/GMT
Table Six Plus II
Seat 1: melsonby12 €30.01 in chips DEALER
Seat 3: Hero €22.69 in chips
Seat 6: windrunnerftw €31.07 in chips
Hero: Post SB €0.10
windrunnerftw: Post BB €0.20

Holecards
Dealt to HeroJdJs
melsonby12: Raise NF €0.40
Hero: Call €0.30
windrunnerftw: Call €0.20

Flop (Pot : $0.00)

   8h6cJh
Hero: Check
windrunnerftw: Check
melsonby12: Check

Turn (Pot : $0.00)

   8h6cJh9d
Hero: Bet €1.00
windrunnerftw: Call €1.00
melsonby12: Fold

River (Pot : $0.00)

   8h6cJh9dAh
Hero: Bet €2.20
windrunnerftw: Call €2.20

Summary
Total pot €7.22 Rake €0.38
Hero: ShowsJdJs Three of a Kind, Jacks
windrunnerftw: ShowsQdTh Straight, Queen High
Hero: wins €7.22

Also want to share your poker hands? Register an account for free

Comments

Forum Index > pokerhands
Corde   United Kingdom. Mar 18 2016 22:53. Posts 1095

Bet flop ?

Facebook Twitter

LemOn[5thF]   Czech Republic. Mar 18 2016 23:40. Posts 15143

good option
opener's an aggrofish tho think large CR is better here?

93% Sure!  

fira   United States. Mar 19 2016 04:11. Posts 6345

mm i tink dis is fine. would bet a bit smaller on river tho


casinocasino   Canada. Mar 19 2016 06:43. Posts 3343

horrible flat pre


Spitfiree   Bulgaria. Mar 19 2016 08:44. Posts 9619


  On March 19 2016 05:43 casinocasino wrote:
horrible flat pre


this


LemOn[5thF]   Czech Republic. Mar 19 2016 12:29. Posts 15143

you guys are joking right?
I 3bet just KK+, AK and if someone folds too much I'd add hands like T9s etc.

Vs aggrofish I guess adding QQ is okay, but JJ still seems too loose? Doubt we have much FE and I might as well flat when we flop an overcard large majority of the time and even overpair is hand you rarely get 3 streets with postflop. Debatable yes, horrible no.

93% Sure! Last edit: 19/03/2016 12:51

DooMeR   United States. Mar 19 2016 18:33. Posts 8518

Honestly its not debatable. Unless hes going to 4bet you at a frequency ur not comfortable either folding to or getting it in vs. Its an easy decision. You dont want fold equity. you're doing it for value. U wouldnt consider fold equity a good thing with AA. so you gotta realize why youre doing it.

I just saved a bunch of money on my car insurance, by running away from the scene of an accident. 

Spitfiree   Bulgaria. Mar 19 2016 18:50. Posts 9619

He s playing six plus hold em
nvm
we all got trolled


LemOn[5thF]   Czech Republic. Mar 19 2016 19:50. Posts 15143

Yeah
with overpair value decreased a lot, overcards hittig way more often and set value being a lot higher as you beat straights and they hit way more often (Straight draw has almost 50% to hit from flop to river)
I don't think 3betting is worth it really since only board we really like is Jxx and I'd much rather have hands that have draws and backdoors with shitloads of equity for cbetting when we get called

93% Sure! Last edit: 19/03/2016 19:54

DooMeR   United States. Mar 19 2016 20:30. Posts 8518

@___@ wut

I just saved a bunch of money on my car insurance, by running away from the scene of an accident. 

lebowski   Greece. Mar 19 2016 21:09. Posts 9204

so, um... are there more players who happen to be invincible?

new shit has come to light... a-and... shit! man... 

cariadon   Estonia. Mar 19 2016 21:45. Posts 4015

i need a translator


Baalim   Mexico. Mar 20 2016 03:22. Posts 33965

wat, you only 3Bet AK KK+? thats awful

Ex-PokerStars Team Pro Online 

goose58   United States. Mar 20 2016 03:27. Posts 871

no money in poker, everyone is solid


fira   United States. Mar 20 2016 03:52. Posts 6345


  Hero: wins €7.22


missed this last part lol


K40Cheddar   United States. Mar 20 2016 04:27. Posts 2202


  On March 20 2016 02:52 fira wrote:
Show nested quote +


missed this last part lol


wait what

GG 

K40Cheddar   United States. Mar 20 2016 06:16. Posts 2202

Oh wow lol this is kinda messed up

http://www.pokernews.com/poker-rules/six-plus-hold-em.htm

GG 

LemOn[5thF]   Czech Republic. Mar 20 2016 11:13. Posts 15143


  On March 19 2016 20:45 cariadon wrote:
i need a translator


that's okay

...


fish

93% Sure!  

lebowski   Greece. Mar 20 2016 11:18. Posts 9204


  On March 20 2016 05:16 K40Cheddar wrote:
Oh wow lol this is kinda messed up

http://www.pokernews.com/poker-rules/six-plus-hold-em.htm


thanks, I had no idea wtf is going on

new shit has come to light... a-and... shit! man... 

DooMeR   United States. Mar 20 2016 20:12. Posts 8518

hmmm :o wait so this isnt normal holdem? o.0 nm

I just saved a bunch of money on my car insurance, by running away from the scene of an accident. 

YoMeR   United States. Mar 20 2016 21:27. Posts 12432


  On March 18 2016 22:40 LemOn[5thF] wrote:
good option
opener's an aggrofish tho think large CR is better here?



Dealt to HeroJdJs

hero flats

does not compute

eZ Life. 

YoMeR   United States. Mar 20 2016 21:30. Posts 12432

lol nvm da faq i didn't even know this was catching on so fast

eZ Life. 

traxamillion   United States. Mar 21 2016 01:26. Posts 10468

Is this game fun ?

would u rather play it than normal NL or is it just a short fad that will burn out. Seems easier thus less edges


TimDawg    United States. Mar 21 2016 05:32. Posts 10196

i enjoyed reading all these comments

online bob is actually a pretty smart person, not at all like the creepy fucker that sits in the sofa telling me he does nasty shit to me when im asleep - pinball 

 

All hands submitted by LemOn[5thF]:






Poker Streams

















Copyright © 2022. LiquidPoker.net All Rights Reserved
Contact Advertise Sitemap