https://www.liquidpoker.net/


LP international Poland latinoamerica Iceland    Contact            Users: 160 Active, 2 Logged in - Time: 06:38

Jeans question...

New to LiquidPoker? Register here for free!
Forum Index > General
whamm!   Albania. Dec 10 2016 06:31. Posts 11625

What do they call those jeans that feel like a cotton sweater but look like jeans? The ones which dont have a cuff at the bottom since I'm 44 and don't wanna look like some bald fuccboi lol. Thanks LP

Barbell jeans are one but they're too expensive, I just want to know what they're called in general so I can look up some chinese rip-off, I just need pants that feel like cottong jogging pants but look like jeans or slacks it don't matter. It's the fabric I'm after.

Facebook Twitter

AndrewSong    United States. Dec 10 2016 08:28. Posts 2336

Diesel jogg jeans


cariadon   Estonia. Dec 10 2016 10:33. Posts 4002

fuck jeans


FullBRing   Philippines. Dec 10 2016 15:46. Posts 579


  On December 10 2016 09:33 cariadon wrote:
fuck jeans


Yeah you tell'em buddy


lucky331   . Dec 12 2016 14:36. Posts 971

whamm, you mean these?


FMLuser   Canada. Dec 12 2016 16:07. Posts 45

http://shop.lululemon.com/c/men-pants/_/N-811?mnid=mn;en-CA;men;bottoms;pants

These guys are a canadian company that makes yoga pants for girls, but they also have small mens line they make some pants that look like jeans or dress pants but are made from some kind of sweat pants/ yoga pants material. They are amazingly comfy


RiKD    United States. Dec 12 2016 20:28. Posts 4799

Check out John Elliot. He makes a lot of tailored sweatpants and jogging pants. It is going to be really expensive but I figure you can at least see what they are called or what you might like.


whamm!   Albania. Dec 13 2016 01:28. Posts 11625

Is there one thing that the fashion industry calls them? I see soft stretch, stretch, joggers are too millenial, jeggings sound gay lol, harem pants ugh
is there a universal, manlier term when i look for these things in a store?


hiems   United States. Dec 13 2016 01:41. Posts 1387

Jeans89


Mortensen8   Chad. Dec 13 2016 01:49. Posts 1737

Just wear trousers that shit's not gonna fool anyone besides jeans can be comfy as long as it's good quality just don't get the skinny jeans they fuck up your balls anyway.

Christian theology is the grandmother of bolshevism - Oswald Spengler 

whamm!   Albania. Dec 13 2016 03:12. Posts 11625

Jeans are not suitable where I live, it's just too damn hot in here. Sucks to be at the equator
Damn LP you disappoint me with your un-hipstery attitude, prob going to ask this at teamliquid lol


jeremy5408   United States. Dec 13 2016 07:41. Posts 122

ive always hated the feeling of denim against my legs. god accidently falling asleep in jeans *puke. chinos all the way.


Dustin   . Oct 13 2017 13:44. Posts 5

Did you know that jeans were first made as working clothes for farmers?

 Last edit: 13/10/2017 13:45

Baalim   Mexico. Oct 14 2017 10:18. Posts 31991

wtf

Ex-PokerStars Team Pro Online 

whamm!   Albania. Oct 14 2017 12:14. Posts 11625

jeans with the "flex" label guys. i found it and never looked back you fucks
Gap
Old Navy
AE

They have cheap, stretch, but regular looking jeans with no "cuffs". Feels like I'm wearing a cotton tshirt for my legs, i can even do a highkick with these badboys lol


traxamillion   United States. Oct 15 2017 07:30. Posts 10333

old navy clothes fall apart instantly though, Gap stuff probably last longer


 





Poker Streams


















Copyright © 2018. LiquidPoker.net All Rights Reserved
Contact Advertise Sitemap